Friday, January 20, 2012

Sweet Anniversary

sayangggg .. 
happy anniversary sayang 17 january2012 genab sudah 11 Bulan kita bersama kan
bb happy sangat dengan awak, 
bb hargai sangat-sangat apa yang awak buat selama nie,
terlalu banyak awk berkorban untuk saya,
jaga hati saya,perasaan saya,
u are the best boyfriend i have dear
HARAPAN : Moga kita sentiasa bersama di saat suka dan duka 
dan moga kita dapat tempuhi segala dugaan dan cabaran.
saya sentiasa ingat pesanan awak
''cukup bb kenal sayang mcm mane,cukup bb tahu sayang mcm mne,
itupun sudah memadai buat sayang''
kata-kata awak yang sangat bermakna wt bb,
akan bb ingat sampai bile-bile.
tengs sayang iloveyouveryverymuchh!!!
awak yang mengajar saya erti cinta,erti rindu,erti menghargai lelaki, 
dan erti ego :)
*sekarang bb dah dapat turun ego hanya kerana sayang*
- hanya awak jea yang tau maksud bb sebenarnya -
( ^_____^)

create by : Bea zara _ azwanbea

No comments:

Post a Comment