Friday, January 20, 2012

Special 13december2011

hye kawan-kawan :)
tarikh nie sememangnya dah lame berlalu tapi masih aku ingat dalam ingatanku
nak tahu sebab apa ?
heee sebab utamanya birthday aku lah 13december,
lagi bermakna tarikh nie aku sambut dengan orang yang tersayang.
gembira sangat satu hari nie aku dapat spend time dengan sidia,
lepak kat dataran tepat kul 00.00am dea bisik kat telinga and wish birthday aku,
gembira sangat-sangat *ingat jugak dea,ku pikir-pikir kan lupa* :D
lepas tue bukan tue jea boleh pulak dea buat suprise ala-ala macam nak melamar. ehhe so sweet!
mula-mula dea suruh aku tutup mate lepas tue bila aku bukak tak sangka
apa yang aku nampak satu kotak panjang yang sangat comel *wane pink*
dan isi dalam tue adalah gelang silver .
nak tengok camne bentuk dea ? jap ea ..



naaahhh nie dea . cantek ta ? cantek kan <3 aku suka sangat
haa ta abes tue jea, lepas keesokan harinya *stil tarikh yang sama*
dea mesej kata nak datang rumah, tiba-tiba pintu rumah ku diketuk oleh sidia 
bukak-bukak dengan muka sememek ku yang tak mandi lagi
tengok-tengok dea kat depan pintu sambil pegang bunga yang tersangat lah wangi and cantik sangat.
ahaha sekali lagi dea wat suprise 
*sayang-sayang suka macam nie kan,suka sangat dengan suprise awak tue*
pape pun bb suke :)



love you sayang
*macam tau-tau jea yang bb suke bunga merah and putih kan*
;)

lepas dah bagi bunga dea pun bawak aku g jejalan lepak kat sunway,
mula-mula cadangnya nak main bowling tapi di sebabkan ramai sangat-sangat
kitoank decide tengok wayang jea yang tersangat lah bosan cerita tue
uhuh tapi apa-apa pun memang have fun lah time tue
yang join sekali aku,wan,my housmate,amirul and don dox.
meriah dengan gila dioank and tengs dekat dioank sebab sudi 
sambut birthday aku bersama-sama.
and tengs to my dear sebab bagi semua nie walaupun tak mintak/harap apa-apa pun dari sayang, 
and lanje bb prosperity perrgh sangat sedap ! eheh tengs a lot ! <3 muaaahh


create by : Bea Zara 
special for you Azwan Mazlan 

iloveyou, imissyou, iwantyou and ineedyou
forever and ever (!)
muaah kiri muaah kanan 

(^______^)

No comments:

Post a Comment