Saturday, January 28, 2012

First Day Di Tempat Kerja

Hye kawan-kawan, cuti-cuti nie membosankan kan ? betul tak ? haishh nasib baik cuti sem dalam beberapa minggu jea, kalau dua tiga bulan tak tahu lah nak buat apa kan, gila bosan! *otak jadi buntu* . Bagi sesiapa yang ada aktiviti or kerja part time cuti-cuti nie tadelah bosan sangat kan. Tapi itu cuma awal minggu jea aku macam hilang arah, HAHA ! tapi start minggu nie dan minggu depan aku mulai kerja, haa tadelah bosan sangat. atleast dapat lah buat sesuatu tanpa rasa bosan. bukan begitu cik bea ? ;D hee! kerja cuma 2 minggu jea lepas tue kan dah start sem baru. Nasib baiklah ayah aku mengerti dengan kebosanan yang melanda pada anak kesayangan dea nie. hehe ayah aku lah yang pelawa untuk bekerja dengan dea mase cuti-cuti nie. Dapat lah skit duit untuk aku cuti-cuti nie tadelah goyang kaki makan tito makan tito on9 jea , ta syiok langsung! kan kan ? ^____^ . Hari jumaat 27january2011 first day aku di tempat kerja, di office ayah seksyen 15 shah alam. Memang pada mula tak tahu nak buat apa tapi lame-lame okay lah jugak based on experience apa yang aku pernah buat dulu. (Dulu sebelum masuk UNIRAZAK pernah kerja sekejap gan ayah) , dari pagi sampai lah malam :) tak rugi jugak masa yang terluang kan. happy + tak bosan dah! :P nie pic-pic yang aku ambik mase rehat jup, heee.. boleh plak cm tue sempat ag  -.-

| Snap pic dulu clik 1,2,3 |


 pink + merah menyala gitu, 
nak kerja kea nak melawa ? HAHA !


                                                  Rest dulu ! lepas tue 
                                                                 sambung balik buat
                                                                          kerja. heee!

                                                               :)
                                                  Senyum Di Pagi Hari
                                                                 Baru rezeki senang nak
                                                                masuk betul tak ? HAHA!


already taken okay !
HAAHA tetiba -.-

Create By : Bea Zara ;)




No comments:

Post a Comment